Moomtoobee Kızlar süt sagma makinesi ilk etapta gereklimi alınmalı mi ne marka alınmalı bilemedim almadım da 22+5teyiz
rosatue Moomtoobee gerekli değil. Sağımla beslemeye yönelmek mantıksız. Tıkanıklık olursa da kiralanır veya o esnada da alınabilir.
Merve-metin Moomtoobee ben bebebao eller serbest olanından aldım doğumdan sonra işe geri döneceğim için sütü sağıp bırakmak için yorumları bayağı iyidi kullanan arkadaşlarımda var
Gokturkmom_ Moomtoobee kesinlikle alınmalı☺️ ben manuel olarak mochi kullanıyorum ,elektirikli olarakta mamajoo
Moomtoobee Lansinoh marka göğüs pompası aldım sadece ama o sagma yapmiyomus sagmak gerekirse makine lazım sanırım almak gerekiyo
Elisa0422 Moomtoobee bende almayı düşünüyorum canım çok araştırdım mochinin giyilebilir sağım makinesini alacağım belki sanada fikir olur
ikibaloglanannesi Kesinlikle alınmalı. Oğlumda sezeryan oldum hastaneye bile götürdüm sürekli uyardım. Eve gelince sütum gelmişti ama ben yine düzenli sağım yaptım. Kiwi markasını kullandım. Şu an ikincime hamileyim 22+6 onu kullanacağım tekrar
Deniz4848 Bebebao aldım çok memnunum benim oğlum yoğun bakımda yattı hemen süt sağmaya başlamıştım. Göğüslerim de çok doluyor bebeğim 2 aylık oldu hala sağım yapıyorum
bhtrolcay Moomtoobee E bebekten we baby nin elektrikli çift göğüs pompasını aldım gerçekten çok memnun kaldım ikili olduğu içinde hem sağdan hemde soldan rahatça sağabiliorum