Fatma342 Kızlar 7. Haftadayım bugün hastaneye gittim kese görünmedi kan takibi yapılacak dedi yedinci haftada başına böyle bişey gelen oldu mu ama artık kesenin tam belli olması lazım değil mi dış yada boş gebelik şüphesindeyim 🥺😢
Yetersukrbck_0618 Fatma342 ben boş gebelik geçirdim boş gebelikte kese oluyor bebek olmuyor Haftaya kadar bekledik neredeyse oluşur diye ama oluşmadı kürtaj oldum daha sonra 7. Haftaya kadar kese gözükmesi lazım ama umarım geç döllenme olmuştur
Fatma342 Yetersukrbck_0618 öyle mi bilmiyordum hergün yeni bişey öğreniyoruz inşallah dediğiniz gibi geç döllenmeden kaynıklıdır