Arkadaşlar hangi doğum kontrol yöntemini kullanıyorsunuz. Kızım dört buçuk aylık, kafam rahat olsun diye RİA(bakır spiral) taktırdım. Ağrılarım dinmiyor, dokturun verdiği magnezyumda işe yaramıyor, adet düzenim bozuldu. Ne kullanıyorsunuz ne önerirsiniz 💐💐