Merhaba hanımlar bu ikinci hamileliğim ilk doğumumu özel hastanede spinal anesteziyle yapmıştım bu sefer devlette doğum yapmak istiyorum hastane ücretleri uçmuş malesef,devlette sezeeyan olan varmı tecrübeleriniz neler? Ben nesela sondayı uyuştuktan sonra takılsın istiyorum buna izin veriyolarmı,mesela panik yaparım doğum esnasında sakinleştirici yapıyolarmı,ilgi alaka nasıl,anestezi kuvvetlimi çünki özelde çok kuvvetli değildi çok hissettim herşeyi içimi söküyolardı resmen,ağrı kesiciyi taburcu olana kadar yapıyolarmı?