Edilann  Merhaba arkadaşlar Artık iğne etkisi kaldığını düşünmüyorum ancak garanti olması için regl gününü bekleyeceğim.
AnneeeG1 Edilann iğne sürecinde neler neler yaptınız tükettiğiniz bir şey varmıydı (meyve vs gibi) sürecinizi nasıl gerçekleştirdiniz ve hangi ilacı kullandınız (femara mı klomen mi)
Edilann AnneeeG1 leru kullandım ancak hiçbir şey yapmadım ne kür ne vitamin. Doktor normal akışında devam et dedi
Edilann Gmoli sadece birkaç gündür regl olacakmışım gibi anlık batma kramp tarzı bir şeyler var. Oncesinde bir şey yoktu.