Dogum kontrol hapını 1 ay onceden kullanmanız lazım ilk 14 gun ekstra koruma yapmanız lazım ondan sonra koruma sağlıyor dogum kontrol hapı 2. Olarak ta emzirirken kullanılan dogum kontrol hapı var doktorunuza soyledıysenız yazmıs olmalıydı riskli ılıskıyse ertesi gun hapı alabılırsız ama emzirirken o da kullanılmıyor