Bende 36+4 teyim bu haftada bende aynısını yaşıyorum bugün doktor kontrolüm vardı doktoruma danıştım eskisi gibi hareketlerini hissedemezsin dedi yeri daraldığındanmış hissettiğimiz sürece sıkıntı yok bol bol konuşun konuştuğum an anlayıp tepki veriyor ya da çok merak ettiysem çikolata yiyorum su içiyorum bekliyorum hareket etmesini sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌸