MerveYlmz15 2 gündür 2 kere böyle açık sarı gibi akıntı geldi normalmi sizce daha başlarındayım yeni öğrendim hamile olduğumu
hamcokelek33 Açık sarı ise enfeksiyon vs olabilir, doktora gittiğinizde yüksek ihtimalle antibiyotik fitil verecektir bende de olmuştu. Hatta çok ileri haftalara kadar çektim bu sarı akıntıyı. Kahverengi pembe yada kırmızı olmadığı sürece korkmayın💖
MerveYlmz15 @hamcokelek33 3 gündür hastayım zaten ateşim 38 lerin üstünde parol içiyorum sürekli ondan olabilir mi çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız
hamcokelek33 MerveYlmz15 olabilir ama böyleyse mutlaka bir doktora danışın. Özellikle hamileliğinizin ilerleyen haftalarında özel bölge temizliğine bide pamuklu iç çamaşırına çok dikkatbedin. Ben sadece beyaz pamuklu iç çamaşır kullanarak geçirdim. En az 60 derecede yıkıyorum bide, günlük ped kullanmayın. Bazen günde iki kere değiştirmeye çalışıyorum. Dediğim gibi kahverengiye dönerse mutlaka doktora danışın🫶🏻
MerveYlmz15 hamcokelek33 doktorum bugün yokmuş dün kan verdim yarın gidicem sağlık ocağına gitsem acaba antibiyotik verirmiki
hamcokelek33 MerveYlmz15 bi gidin isterseniz doktor sonuçta en azından içiniz rahatlasın. Hem sağlık ocaklarındaki ebe hemşireler de çok yardımcı oluyor her bakımdan