ozgese-s Kızlar gebelik şekerim var doktor 37.haftayı bi görelim karar verelim dedi yaptırsam 3 hafta falan bende beklese sorun olur mu ilk oğlum da kaçıncı hafta da yaptırdım hatırlamıyorum
Merve-metin ozgese-s canım yaptıracağın yere sor ben şuan 32 haftalığım siparişi verdim 6 ay oda sıcaklığında saklayabilirsiniz bozulmaz dediği için sipariş verdim hafta içi elime ulaşır yüksek ihtimalle
Ervaidil ozgese-s bende 34+ 1 im benimm de çikolatam geçen gün geldi dolaba koydum birşey olacağını sanmıyorum ❤️
Merve-metin ozgese-s evet canım yaptıracağın yere sor mutlaka ben sorup ona göre sipariş verdim canım 🌸🌸
ozgese-s aycatutall6121 canım hastanede gelenlere dağıtmak için çikolata yaptırcam da onun için ☺️ @Nakskdkdkd
couleurcerise Buzdolabına koyunca tadı bozulur kapalı bir dolapta bekletin ben 34+6yım hazırlayıp kaldırdım dolaba
eliff4 ozgese-s 32. Haftadaym dün geldi çikolatalarımız dolaba koymadiginiz sürece bozulmaz dedi bize aldığım yer bende konsola koydum Şubat’ta doğumum herşey hazır olsun birşey düşünmek istemiyorum sonrasında
ozgese-s eliff4 bende sipariş verdimm 35.haftaya girdik az kaldı konsolda saklayım bende sağol canım 🌷
aycatutall6121 Ervaidil ya çok güzel uyku sersemi aklıma gelmedi sonradan dedim ah kafam ne çikolatası olucak diye nereden yaptırdınız acaba
A14B05T ozgese-s ben 32 haftalık oldum bugün ve herşeyi hazır olsun diye siparişi geçtim elime ulaşması zaten 1 2 haftayı bulur bence zamanı gelmiş ☺️
Fundaaaa46 ozgese-s kız bende anlayamadım başta 😂 hediyelik çikolata yaptırmakla gebelik şekeri ne alaka
ozgese-s Fundaaaa46 gebelik şekerim var da 37.hafta da bebeği alabiliriz dedi doktor 3 hafta beklesem çikolataya bişey olur mu diye sordum kız anlaşır yazmamışım demek ki ahahah 😂😂
aslaninannesi7 ozgese-s ben 34 de yaptırdım. Serin bir yerde duruyor birşey olacağını sanmıyorum. Satıcı zaten buzdolabına ve sıcak yere bırakmayın yazmış