Tulayy1 yok alerjim sağlıkçı olduğum için arada oluyodum. İlk hamileliğimde de şişmişti ama morarma yoktu, 2.dozunu doğumdan sonra gel demişlerdi ilkinde. İşe giriş için yaptırmıştım aslında 1sene olmuştu gerek yok ama yapalım yine dedi sağlık ocağı bu sefer. 2.doz için bişey demedi sağlık ocağım değişti ama bakalım 10 gün sonra falan yine gidicem sorarım