babyylve_ Merhaba kızlar tıbbı genetiğe gitmeyi düşünüyorum yarın eşimle beraber sonuçlar ne kadar zamanda çıkar ve ne gibi bir işlem uygulanıyor benim iki kimyasalım oldu bu yüzden gidicem
Zhrcyl babyylve_ evet canım 9 ekimde verdim 5 aralık gibi mi ne aldıydım daha önce 36+6 da plesanta dekolman sebebiyle kızımı kaybettim pıhtılaşma çıktı