Senonif Kızlarrr bugün gittik güzel büyümüş dedi doktorum haftasıyla tam uyumlu 8+1 olmuşuz elhamdülillah bu küçüklükte tahmin edebilen var mı 🥹🥹🤲🏻🫶🏻 ![](
Senonif babyylve_ 1202 GezenTavuk_2 Ayyy inşallah yaaa çok sevinirim küçüklüğümden beri kızım olmasını hayal ettim hep
Nurglll 1202 https://files.fm/u/fkbknkr5eg https://files.fm/u/r82x2fvsra 15+2 olduk ama hala öğrenemedim bize de bakar mısınız
GezenTavuk_2 Senonif hadi bakalım hayırlısı nasip olsun inşallah benim de bir kız çocuğum var evet evlat evlattır tabiki de ama kız çocuğu bir başka 🥹
GirlandBoy_Mom Efoo05 sol üstte resim yükle var oraya basın mutlu resim çıkıyor oraya yükleyip kopyalayın buraya gelip yapıştırın
Senonif keyfimin-kahyasi-misin ahahah yok aslında daha önce görmüştüm öyle anlayıp söyleyenler var diye 😅😁 konu olsun maksat sohbet edelim