likapaa53 Merhaba arkadaşlar, regl günümü 5 gün var bat 2 ocak. Pikten sonra çatlamada T çizgisi gölge gibi olmultu ve o şekilde devam ediyodu bugün pembeleşmiş sizce gebelik olma ihtimalı var mı? ![https://mutluresim.com/images/2024/12/26/1MEuYU.jpeg] (https://)
Dilan1998 likapaa53 bence gidip kan verin gebelik var gibi çünkü adetinize 5 gün var diyorsunuz gebelik olabilir
Beyazem- likapaa53 Biz senle aynı ilerliyoruz herslde bende test yaptım erken gebelik testi çıkmadı erken heralde henüz, ovulasyon testimde aynı böyle çıktı.. kafam karıştı iyice😄🥲
likapaa53 Dilan1998 bu ovulasyon testi canım regle yakın koyulaşırsa gebelik anlamına geliyormuş benimde bi tık pembeleşti ama gebelik denilcek kadar mı diye merak ettim🙈☺️
likapaa53 Beyazem- yaa gerçekten mi hadi birlikte güzel haberler alalım inşallah canım yarın tekrar yapcam acaba ovulasyonda koyulaşma olcakmı merak ettim😍
Aysenur_6101 likapaa53 arkadaşlar bu lh testi yani ovulasyon testi ve silik eğer tekrar pik olursa veya pike çok yakın olursa o zaman diyorlar kızım ama bu lh testi için silik çizgi @
Dilan1998 likapaa53 ovulasyon testi gebelik göstermiyor diye biliyorum ben çünkü bende bi defa adetime 1 gün kala yapmıştım pembe çıkmıştı ama adet gördüm
likapaa53 Beyazem- yap canım şuan regl olcak gbi ağrım var kofkuyorum daha var aslında regl günümüze🙈
Beyazem- likapaa53 ah bu stres bizi bitiriyor gerçekten.. hayırlısı olsun canım inşallah vardır , adet gününede daha var dediğin gibi ama işte hamilelik belirtilerde adet gibi bişey işte
likapaa53 Beyazem- gerçekten bi an öyle ağrıdıki regl olcam sandım bu ay olsun çok istiyorum 5. Ayımız🥲