Baby_B Kizlar 3 aylik sekerim normal,seker yukleme testi sonucum normal,idrarda her sey normal Ama idrarda seker +++ cikmis Saglik ocagi;laboratuvar yanlis cikarmis olabilir bilmiyorum baktirin dedi Basina gelen var mi? Hamileyken normal mi? Yuksek olmasi
Baby_B minikbebegim06 telefonda söyledim Haftaya muayenem var gelirsin dedi Muhtemelen test yanlis sonuc verfi