vilanelle Merhaba arkadaşlar, SAT 18 aralık dün ovu testlerine başladım uygulama yumurtlama 2 Ocak diyor. Bu ay ilk defa tüm ayı değerlendirme ve takip etme planım var birlikte takip edelim mi yakın olanlar?