Ben yine de uyuyamam diye geldim de idrar kan testi istedi kan da betaya filan bakmak için değil hemogram istedi anlamadım ne işe yarayacak sonra gerekli görürse kadın doğuma yönlendirecekmiş sonuç bekliyoruz 1,5 saattir bilmiyorum ne olacak akıntım da kesildi inşallah dediğiniz gibi tutunmadır çok stresli bir durummuş bu gebelik