Kızlar yakınım üçlü tarama testini devlette yaptırdı sonuçları çıkmış ama biz bir değerden emin olamadık anlayan yada yaptıran varmı not ( yakınım devlette tedavi gördüğü için devlete her zaman sıra alamıyor o yüzden de biraz zaman var gitmesine o değer yüksek çıkınca korktuk şimdi diyeceksiniz neden yakının üzerinden konuşuyorsun hayır kendim değilim ben uçlu tarama testini yaptırmadım doktorum ikili de bir sorun görmediği için üçlüyü önermedi o yüzden ne olduğunu bilmiyorum )