Flowermom0 İlk hamileliğimde 36da bıraktırdı doktorum. Erken doğum riskim olduğu için erken bıraktık . Bu hamilelimde doktor bunda erken doğma riskin yok son haftalardaki ölçimşerine göre keseriz dedi