Kızlar dün nerdeyse hiç hissetmedim hisseder gibi oldum ama tekmemeydi değilmydi asla ayırt edemedim bugün hiç hissetmedim korkuyorum normalmi dündne önceki gün kıpır kıpırdı o kadar güzel hareketleniyorduki eşimde hisediyordu bazıları her zaman aynı olmaz hergün aynı olmaz diyor ama annelik işte merak ediyoruz