Ceriko Kızlar merhaba, regli gecikmesiydi rahim dinlendirmeydi derken sonunda transfer hazırlığına yarın başlıyorum. Her şey yolunda giderse inşallah 16-17 gün sonra transfer olucak. Tavsiye ediceğiniz bir şey varsa duymak çok isterim 🥹
Nur2025 Ceriko canm hayırlı olsun hemen hemen aynı zamana denk geliyoruz. Ben de kist çıktı ama estradiol normal çıktığı için sorun olmaz dedi Doktorum. Ama ben çok stres oldum tutmaz diye. Sen de durumlar nasıl e2 kaç çıktı
Pera_aslan Ceriko ay canım gözün aydın inşallah mutlu haberlerle geliriz buraya ❤️ benimde haftaya hafta içi transferim olucak Allahın izniyle 🙏🏻
Ceriko Nur2025 daha bir şey bakılmadı dün regli oldum doktorumla görüştüm cuma günü gel transfer hazırlığına başlayalım dedi yarın sabah gideceğim ben 🥲