Prmdkanneee yaklaşık 2 haftadır rahimde bıçak batması, adet sancısı, bacak arası sürekli kemik ağrısı yaşıyordum. Bebeğim makat gelisliydi. 3 gündür yeni bir sancı çıktı o da vajina içimde resmen diken varmış da batiyormus gibi, yurutmuyor geldiği zaman, tuvalette bile arada oluyordu o sancı. Her gece yuruyusz yapardık 3 gündür yapamıyorum, sancı geldiğinde kilit oluyorum çünkü, diken batması çok kotu. Bugün öğrendik ki Bebek bas aşağı dönmüş o yuzdenmis. Değişiklik olduğu belliydi zaten 😀 ben elini kolunu sokuyor zannettim meğer bebisimin kafasiymis 🥰 35+6 yiz.