Merhaba anneler 20+3 haftaligim bugun detayli ultrasonumuz vardi hersey iyiydi ama bi kalbinde ufak bir sıkıntı gordu doktor brekiosefalik ven belirgin izlendi yaziyor raporda bi damarmis galiba cok belirginmis doktor wmin olamadi aklimizda birsey kalmasin diye cocuk kaediyolojiye gonderdi onlarda 7 ocaga randevu verdi iki hafta sonra icim rahat ama aklim kaldi iste boyle basina gelen var mi boyle birsey