Zehratemel Kızlar benim 30 aralıkta kesem 5.63 tü bugün kadın doğum aciline gittim rahatsızdım biraz baktılar tekrar kesem 7.92 iyi mi sizce.. ve ultrason kâğıdımda geçen de 5+2 yazıyordu bugün de 5+2.. doktor kötü birşey demedi ama içime korku düştü