AnneeeG1 Şimdi ben yarın çatlatma iğnesi vurulacağım onun için ne yapabilirim bebeğin tutunması için vs ne yemeliyim ne yapmalıyım biri bana yardım etsin ek faydam olsun istiyorum
minikbebegim06 AnneeeG1 merhaba bol bol dinlenin iğneden sonra 3 gün üst üste ilişki sonrasında gün aşırı ilişkiye devam edin bol su için ağır isler yapmayın 😊
sevgibeybi AnneeeG1 avokadolu peynirli yumurtalı kahvaltı, ara öğünde mutlaka muz. Çiğ kuruhemişler. Nar da önemli. Biraz protein sebzeyi artırın. İnşallah şıp diye tutunur, güzel haberlerinizi alırız 😇😇
minikbebegim06 AnneeeG1 su içmek her zaman için iyidir doktor bana bol su iç dinlen ağır işler yapma demişti bide aniden eğilip kalkmayın yükseğe uzanmayin
AnneeeG1 sevgibeybi avakado hariç söylediğiniz şeyler günlük hayatımda mevcut ama avakodaya bir türlü alışamadım gitti nasıl yiyorlar anlamış değilim yarın gideceğim bakalım yumurtalar büyümüş mü hayırlısı diyelim hayırlısı olsun rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
sevgibeybi AnneeeG1 amiinn 😇 ben de avokadoya fazlasıyla uzaktım. Ama önemi çok fazla. Ben de 3. Avokadomu yedim daha bugün o kadar da kötü değilmiş 😂😂
sevgibeybi AnneeeG1 muz ile aynı poşete koyarsanız bi dolabın içine çabuk olgunlaşır. Şifa olsun inşallah 😇