seda_ay isyan etmedim hiç Allhim çok ağlıyorum isyan etmiyorm benim için en doğru olanı sen bilirsin dedim içim öyle boş ki ucu olmayan bir kuyu ne nasıl olacak diye düşündüğüm zaman beni yaratan elbet yolumu gösterir diyorum,🤲çalışmak istiyorum öncesinde hep bu süreçlerden dolayı kalıyordu 😢😢gurbette tek başıma öyle zor oluyormhs ki ailemi çok arıyorum yanında olmalarinj