Kızlar rüyamda Nil Ferah ismini gördüm benim çok içime sindi hem anlamca hem söylerken çok kibar geliyor hem değişik günümüz isimleri artık çok cazip gelmiyor bana ama eşim ısınamamış bu isimden önce Ahsen istiyorduk o hala Ahsen olsun diyor bende Ahsen den soğudum 🤣 geçenlerde de Merin ismini duydum çok kibar geldi anlami da parlak,sevinçli demekmiş 32. haftam dolmak üzere hala karar veremedik önerilere ve fikirlere açığım kapı süsü falan yaptircam hala ortada isim yok 😄