Murff Ben üç ay önce bir boş gebelik geçirdim kürtaj oldum üç ay kadar korundum ve bıraktım. 31 aralığı bekliyorum. Aynı tarihi bekleyen varmı aranıza merak ediyorum.
imcakir Bende bekliyorum, bende ekimde kürtaj oldum 1 regl sonrası denemeye başladık. Bu zamana kadar 3 kez test yaptım ama negatif bakalım 🥲