Dün içimde bir hissiyatla uyanarak test yaptım. Reglime 4 gün vardı. Erken gebelik testinde silik çizgi çıktı başka bir test daha yaptım onda da silik çizgi çıktı ve git gide netleşti. Hastaneye gittim kan testi verdim 2 saate çıkar denince beklemek istemedim raporda beta hcg 80 çıktı. Sonuca hastanenin internet sitesi üzerinden ulaştım. Bana hamilesin denmediği için direkt inanamadım sanırım komik gelecek belki ama hamile miyim ?