GirlandBoy_Mom sonuçta özel bir hastaneye gidiyorsunuz size tavsiyem o çevrede daha güzel hastaneler var. Medipol hastanesi oradan kat kat iyi. Yüzyılı hiç sevmiyorum devlet hastanesinden bir farkı yok. Kadın doğuma gitmedim ama bir kez kaynanamı acile götürdük ana baba günü gibi bildiğin ilgi alaka, hijyen sıfır. Eltim orada doğum yaptı o da memnun kalmadı, akşam saati olduğu için kendi doktoru doğuma gelmedi nöbetçi doktor yaptırdı doğumunu, bebeğin kıyafetlerini bile giydirmeden getirdiler odaya yeşil hastane çarşafına sarıp çocuğun yüzü gözü kan içinde temizlememişler bile. Muayene ücretleri ne kadar acaba yüzyılın?