Rozaroz 😂 sakin ol önce fark ettim heyecan yaptığını. Görülür canım genelde ilk kese görülüyor sonra bebek sonra kalp atışı süreç böyle ilerliyor. Bebeği 6 da 7 de 8 de görenler var ben 7. Haftada görmüştüm
Bir dahaki kontrolünde sor doktoruna kaç mm bebek görülürse onu soe o kaç mm kaç haftalık onu sor ☺️ sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebisini❤️