123gyb Melissaa99 benim iki gebeliğimde de lekelenme olmadı gecikmemin 7. Günü kan verdim pozitifti inş sizinde gönlünüze göre verir rabbim
Hamide_00 Melissaa99 ilk hamileliğimde olmuştu benim ama ikincisinde olmadı bir hafta geciktinden sonra test yapmıştım öyle öğrendim
zeynosileannis Melissaa99 ilk gebelikte oldu ikinci de olmadı mutlaka olması gereken bir belirti değil
Melissaa99 123gyb Âmin. Benişleri Güzel sağlıkla büyütmeniz dileğiyle. İki gün önce kan tahlilinde çıkmadı haftaya Salı tekrardan gideceğim kanda çıkar mı bilemiyorum
Meltemanneolsun Ben de 3 gün gecikmeden sonra test yaptım herhangi leke de yoktu pozitif gördüm. Allah gönlüne göre versin ❤️
Melissaa99 Meltemanneolsun Yani uzun aralıklarla bir ağrı oluyor günde 3.04 defa regli gibi ama çok hafif olacakmışım gibi oluyor sonra birden geçiyor ve hiçbir şey hissetmiyorum bu dönemde Karnımda bir belirtisi olabiliyor mu
Meltemanneolsun Melissaa99 ağrı oluyor regl olacakmissin gibi. Göğüs ağrısı oluyor. Benim belim çok agrimisti.İkisinin belirtisi de aynı genelde en iyisi bı testle kontrol et.
Melissaa99 Hamide_00 İki gün önce kan testim de çıkmadı yalancı gebelik olabilir dendi belirtileri aynıymış çünkü haftaya tekrardan testi vereceğim bilemiyorum
Melissaa99 Meltemanneolsun Henüz erken diye düşünüyorum çünkü daha iki gün önce kan verdim ve çıkmadı benim de aynı durumlar oluyor psikolojik mi bilmiyorum acıkcası ☺️ uzun süre sonra ilk defa gecikti reglimde
Meltemanneolsun Melissaa99 anladım canım söylediğim gibi regl ile hamilelik belirtileri aynı oluyor karistirabiliyorsun. Tabi regl gecikmesi başta belirri yine de bekle o zaman bir kaç gün daha