Kızlar 23 haftalik gebeyim. Sağlık ocağı her 4 haftaya bir aç karnına izleme çağırıyor. Dün yine gittim kan ve idrar verdim. İdrar temiz çıktı. Hgb değerim 10.2 çıktı. Çok düşük değil biliyorum ama 1 aydır gynoferrosanol içiyorum aç karnına, hiç fayda etmemiş bile. Bu durumda olan var mı, sizler ilaç olarak ne kullanıyorsunuz