MA123 Kızlar varmı bana yakın ve aynı olanlar ben ıkıncı sezaryan olacağım cuma günü gıdecegım gün almaya Alanlar varmı hangi haftada ve ayın kaçında aldılar acaba ?
Birbebekannesi01 MA123 35+4 oldum son kontrolde doktor 37.haftada gün veriyoruz demişti ama benim sancilarim onların verdiği güne kadar müsaade eder mi bilemem 🥲
MA123 Annecilek yaa baya geç verilmiş ne güzel aramızda çok yok çünkü Tahmini hangi haftaya denk geliyor canım hesapladın mı
Arikkok Merhabalar Benimde 36+2 şuan doktorum gelişimi önde olduğu için 6 ocakta gün verdi nasipse sezeryan olacağım 2 gebeliğim haftaya perşembe anestezi ile görüşmem olacak sonrası doğum artık 😇
YETM3009 Arikkok Arikkok merhaba bende 36+5 haftaligim. Haftaya cuma günü bende anestezi doktoru ile görüşeceğim. Ondan sonra gün verixek doktorum inşallah çok bekletmez benide 🤲
MA123 Ezgigznn_88 ayyy banada öyle verır gıbıme geliyor çantanız falan hazır mı benim hazır değil acayıp gevseklık var bende
Ezgigznn_88 MA123 valla cnm b nde yeni hazırladım şimdiye kadar benimde hazır değildi hata alışverişi bile 2hafta önce yaptım ama sende hazirla benve bu saaten sonra beli olmuyolar snaki her anda gelebilirler🙂
mervedmrcn MA123 35+3 haftalığım 34.haftamda 39da alırız gidişata göre demişti ama net konuşmadık haftaya kontrolüm var net söyler herhalde tarihi
MA123 mervedmrcn hayırlısı olsun sağlıkla gelsin ınsallah canım Bende yarın gıdıyorum bakalım ne olacak
MA123 Ezgigznn_88 benımkıler hazır yıkandı kenarda ama valıze konmadı 😀 bugün toparladım biraz yarın gün verilecek belkıde tutusurumda biter 😀 Normalde evhamlı bırıyım ama bunda hıc halım yok ondan mıdır nedir kaygısız bekliyorum ☺️😞
mervedmrcn Annecilek 34. Haftada 2550 grdı boyunu bilmiyorum hiç sormakta aklıma gelmedi😅 tam haftasında gidiyor dedi gayet iyi durumu çok şükür ilk hamileliğim biraz heyecanlıyım 🤲🏻 sizin miniğin gelişimi nasıl ☺️
MA123 Yesillendik_ ayyy baya erken vermıs size bende yarın gıdecegım bakalım ne olacak sağlıkla kucağınıza alın inşallah Allahım yardımcınız olsun
Rabia-T Kızlar bende şimdi 36+0 ım. Pazartesi günü doktor kontrolüm var yani 36+4 olacağım. Doktor sizce doğum şekli için bir şey der mi? Şimdiye kadar bişey demedi sezeryan veya normal diye
MA123 Rabia-T genelde 38de çayı muayenesı yapan doktorlar var onlar çatın musaıt yaparsın yada zorlanırsın diye yorum yapan var ama ilk doğumsa beklerler son ana kadar gelmezse ozaman sezaryan falan belli olur suan net bırsey demez
Rabia-T MA123 Evet doğru diyosunuz sanırım önce çatı muayenesi yapıcak ona göre bana bir şey diyecek. İlk gebeliğim zaten bakalım artık hayırlısı