_biranneadayi 2bebek-41 net görürse söyler yoksa erken der geçiştirir. Genelde 16 da bakarız diyolar. Tabi doktora göre değişir inşallah öğrenirsin canım🌸
mahirsmom 2bebek-41 bana devlet hastanesi 14+4′te söylemişti bir daha da değişmedi net görürse söyler sanırım 😊
Sema_Nur32 2bebek-41 17+3 olduk bebeğim cinsiyetini göstermiyor 3 kere falan gittim bağdaş kuruyor açmıyor 😊 sanada erken diyebilir
2bebek-41 _biranneadayi daha önceki haftalarda tahmin söylendi ama bu kez farklı Dr a gidicem yılbaşından önce ogrenseydik ailelere supriz yapmak istedik ama hayırlısı artık
2bebek-41 Sema_Nur32 benimki gösteriyor ama Dr lar emin olamıyor özele de gittim net demedi devlette iki Dr farklı yorum yaptı
Sema_Nur32 2bebek-41 biraz daha bekle istersen daha net sonuç alırsın ben beklemedeyim hala 27 ocakta gideceğim o zaman da 5.30 aylık oluyor
aslanmommy 2bebek-41 bende 12 hafta devlette söylediler doktora sormadan cinsiyetini soyleyimmi dedi direk gördü demekki net görünce söylüyorlar bence de
Hazal0113 2bebek-41 tabi değişmezse yoksa net kız dediler bakalım hayırlısı sizde en kısa sürede öğrenirsiniz inşallah💕🙏
Minikmucizem06 Bilkent şehir hastanesinde 12. Haftada öğrenmiştim cinsiyeti doktordan doktora da değişir canım
Ebruuu1- 2bebek-41 valla ben ilk hamileliğimde GATA’ya gidiyordum çocuk doğana kadar cinsyet göremediler ne hikmetse . Özelde öğrendim
myangelson 2bebek-41 bana tahminde bulundular devlet hastanesinde. 16. Haftada da üniversite hastanesinde söylediler
2bebek-41 Premsescik e yuh ya nesi küçük 20. Haftada büyük her yerini goremiyoruz bahaneleri oluyor. bilen Dr 11 de bile söylüyor oğlumda 12 de öğrenmiştim bunda tahmin diyorlar sadece netleşmedi bı türlü
2bebek-41 Sema_Nur32 16 da net oluyor aslinda ama neye dayanarak söylemek istemiyorlar anlamıyorum bende 🤔