DuyguuTopal Şaka gibi ama zaman çok hızlı geçiyor en son bu şafak sayma işini eşim askerdeyken yapmıştım oğlumla birlikte şimdi kızım için yapıyorum 😀
Dfnsyn DuyguuTopal bizim de son 77 🐰 tam 29+0 olduk prensesimle🙈 99 sonrası sanki daha hızlı geçiyor gibi 🌸
Dfnsyn DuyguuTopal valla ben bu konuda çok iyi bir örnek değilim. Devlet hastanesinde diyetisyenim aslında ama ben bile süreci istediğim gibi götüremedim 😂 hiç mide bulantısı ya da gebelikte olumsuz bir durum yaşamadım bu da kiloyu hızlı almama sebep oldu 😂
DuyguuTopal Dfnsyn bazen istemsiz alınıyor hormonlar su tutumunu çok arttırıyor galiba siz daha iyi bilirsiniz 😀
DuyguuTopal Dfnsyn vallha ben beyaz ekmek tüketmiyorum herşey porsiyonlu ama su içsem kilo yapıyor şuan beslendiğim şekilde başkası beslense eminim zayıflar aç kalır 😂