



Kızlar bugün saçımı boyamayı düşünüyordum. Nolur nolmaz diye test yapıyım dedim. Yapar yapmaz softec marka testten çizgi çıktı. İlk 5 dakikada daha belirgindi. 5 dakikadan sonra çizgi böyle oldu. Sizce çizgi var mı? Var derseniz bugün kan vercem artık canıma yetti valla 😪