Lyla65 Arkadasin kesinlikle her kelimesine katılıyorum bu şekildedir pedagojide de , ek olarak baktın o kadar ağlıyorsa çocuk kendini susturmayı öğrenmeli patronun kendisi olmadığını öğrenmeli her gücü asla çocuğa vermemek gerekiyor bunu uzmanlar diyor bu şekilde devam ederse cocuk kendisini sakinleştirmeyi öğrenemez ve herseyi ağlayarak çözme odaklı olur , inatlaşın demiyorum tabiki arkadasin dediği gibi baktınız susmuyor cidden dikkatini direk dağıtın bende direk dikkatini dağıtırım oğlumun çok ağladığında yada ağlar ağlar susar görmemezlikten gelirim anlar eline bisey gecemedigini sizin gece de sıkıntı olduğu için gece hemen ordan mesela sevdiği oyuncağı kapın bak çok özlemiş seni ve çok uykusu var hadi onunla uyu vs diye deneyebilirsin ( dikkatini dagitmayacak oyuncaklar olmalı araba tarzı şeylerle bu Sefer gece oynamaya başlar:)) ) bu dönemlerin geçici olduğunu düşünüyorum bizim her yaş günümüze yakın bir kaç hafta bu tarz davranışlar oluyordu sonra geçiyor insllah , sarılmayı çok seviyorlar o anlarda bende gergin olunca çocuğum çok daha beter oluyor böyle durumlar da o yüzden sakince devam etmek gerekiyor . Allah güç kuvvet versin ❤️😅