Sebepsin öncelikle sakinlik 😊 birebir aynı durumdayım. Oğlum 6 yaşında, tam “oh” demişken başa sarmak çok korkutuyor insanı kesinlikle.. ilk hamileliğimde 32. Haftamda her şeyi bitirmiştim alınacak, sonraki haftalarda beklemek daha zor gelmişti o yüzden 30 dan sonra da her şey hallolabilir telaş olmayın, zaten çoğu kaleme internetten ulaşılıyor artık 😊
Sağlıkla kıcağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻💐