Cok teşekkür ederim hepinize ozele gittim kanaman cogalirsa kan lazim olur o da bizde uzun sürüyor bence sehir hastanesi daha iyi olabilir sizin icin perinatologlarda bakar dediler bursa sehir hastanesine geldik yatirdilar kontrol edicekler inşallah yaşar bebegim bana da dua edin