Merhabalar hanımlar benim için dua eder misiniz lütfen ilk doğumum da sancım yoktu suni sancı aldım çok zorladı beni, bebeğim de zorlanmış doğduğunda solunum sıkıntısı oldu.Şimdi ikinciye hamileyim 38+0 🥰 aynı şeyleri yaşamaya çok korkuyorum lütfen dua edin Rabbim bütün hamileleri bir avazda kurtarsın inşallah 🤍