2 aylık 3 haftalığız ve gece uykularımız uzadı uzadığından beri gece bezden çiş taşma sorunu yaşamaya başladık. İki marka değiştirdim aynı şekilde devam etti önerileriniz nedir? Böyle bir şey yaşayan var mı? Veya hangi marka bez kullandınız acaba markadan mı kaynaklı anlamadım