Yasmin444 Kızlar Salı günü doğum yaptım pek uzanamadım iki kızım var büyüğü rahat durmadığı için ikisiylede ilgilenmek zorunda kaldığım için sürekli oturdum ve dıkıs yerımın kanadığını gördüm az önce bi sıkıntı olur mu sizce korkmalımıyım
Daisyy000 Yasmin444 Bence doktora gitmelisiniz.Kanama durumu hiç yaşamadım.Dikisiniz açılmış olabilir veya enfeksiyon vs olabilir baktırın mutlaka