Hırmonların etkisi ile uykusuzluk yaşanabiliyormuş, ben de yaşamıştım 4-5 aylıkken. Doktorum öğleden sonra 3ten sonra kahve çay içne demişti. Vitaminlerimi öğleden önce almamı önermişti. Saat 11-12 arasında ılık bişeyler içip (benim gebeliğim kışındı, salep içerdim/bazen süt/bazen ıhlamur) hemen uzanırdım, alışkanlık oluştu, 11 oldu mu esnemeye başlıyodum. 12yi geçtim mi uykum kaçıyodu.
Uyumak için soft klasik müzikler, şömine çıtırtısı sesi, piyano gibi şeyler dinliyodum.
Son haftalara kadar böyle çok güzel ilerledi, son gaftalarda o kadar az uyuyabiliypdum ki bebek doğduktan sonra gece uykularım daha bile düzenli hale geldi 😂