Beri57 Selam kızlar 37 haftalık gebeyim karnım çok fazla sertleşiyo kasılıyo ve özel bölgemde çok çok ağrım oluyo bıçak saplıyomuş gibi sizce neden oluyo
Naznaz9 Beri57 doğum yakın canım kasılmayla başlıyor nişan su benim kasılmalarım 35 de başladı 38+4 de doğurdum özel bölgede ağırlık yürüyemiyordum bile
Poyrazefeoz Beri57 kuzu ben 34 teyim bazı günler yürüyemiyorum bile ağrıdan son haftalardasın olması gayet normal bebişler kocaman oluyor artık zorlaşıyor
Beri57 Poyrazefeoz Evet canım aynen öyle ama son haftalarda olduğum için yürüyüş egzersiz filan tavsiye ediyolar ama çok zorlanıyorum ne yapacağımı bilmiyorum