Kızlar 38+5 haftalığım doguma az kaldı dün kontrole gittim agrılarım oluyordu ara ara ve 2 cm acılmam oldugu söylendi daha sonra Bi kaç güne yada haftaya dogabilir dediler, eve gittiğimde karın sertleşmeler sıklaştı 4 dkkada bir ve hastaneye gittim yatış yapıldı kontrol ettiler acılma ilerlemiyordu ama akşam sancım 100 kadar cıkıyor du bende sıfır agrı, daha sonra gece devam etti sertleşmeler sık hareket ettim merdiven cıktım sabah kasılmaların arası acıktı cok hissetmiyordum sonra muane de açılma aynı olunca ve sancı az cıkınca en fazla 70 eve yolladılar, ilk cocugumdada acılmam zor ilerledi bundada zor ilerliyor… Ne yapmak lazım basına gelen varmı sizce dogum ne zama olur suan hafif agrılar var ama dayanılmayacak kadar ve düzenli değil