Ateşiniz 37,5 üstğne çıkarsa mutlaka doktorunuz ile görüşün. Bol c vitamini ve dinlenme en iyi gelen şeyler. Bir de tavuk suyuna çorba, et suyuna çorba gibi şeyler. Terledikçe duş alıp toksinleri atın, güzelce de uyuyun 🤗
Bi haftada toparlanamazsanız veya boğaz iltihabı gibi bi durum olursa mutlaka doktora gidin, hamilelikte veya emzirirken de kullanılbilecek antibiyotikler var. Geçmeyen ateş veya hastalık, özellikle de enfeksiyon bebek için ilaçtan daha kötü şeyler.
geçmişler olsun hızlıca toparlanın inşallah 🌸