Senakaran Merhabalar, tuzla devlet hastanesi kadın doğum bölümünde hamileliğini sürdüren, doğum yapmış olan var mı bilgi almak konuşmak istiyorum
babyUras_ Senakaran ilk oğlumda 28 haftaya kadar tuzlaya gittim Osman beye ama o zamanlar doğum olmadığı için oraya gitmeyi bıraktım mecbur. Şimdide oraya gidiyorum Zeynep hanıma takipliyim . Doğum yapan birkac kisiden memnun olduklarini duydum ama henüz doğum yapmadım .
GirlandBoy_Mom Senakaran ben ilk gebeliğimde ezgi hanıma takipliyidm doğum yapacağım zamanda şansıma ezgi hanım vardı doğumumu o yaptırdı şimdi ikinci gebeliğim zeynep hanıma takipliyim o da çok güleryüzlü ne sorsam cevaplar
Ebussis Senakaran kuzenm doğum yaptı gecen sene nurhayat hanıma takipliydi odalara eş alınmıyor kadın refakatci oluyor tek o sıkıntı vardı gerisi dışında her şeyden memnundu kuzenim iki kişilik ve temiz ilgiliymişler 2 doğumunu orada yaptı cok memnundu.büyük oğlu giidp gelemedi eşi vs onun dışında hastane oda hemşire anlamında temizlik bakımından övüp durdu
KumpirsMom Senakaran merhaba ben tuzlada takipli hasta değilim ama bi tecrübemi paylaşmak istiyorum; grip olduğum için acil doktoru kadın doğuma görün acil dedi ve bir sonraki güne tuzla devlette Ali Alhan hocaya randevu bulabildim ve gittim . Öncelikle çok samimi biri güzelce dinledi önce sonra ultrasona uzandım sorular sordu sohbet etti yani ilk kez değilde baya uzun süredir tanışıyor gibi bi rahatlattı sadece “ cihazlarımız çok iyi değil ama bakalım bebeğimize “ dedi galiba ultrason cihazları eski öyle anladım yani ama yakın olsaydım kesinlikle Ali beye devam ederdim sormadan bana tüm bilgileri verdi ve hastalıktan dolayı tedirgindim bebek konusunda beni rahatlattı
babyUras_ AnnePankek Osman Sertaç sade Zeynep cansız özel . İkiside güler yüzlü ilgili doktorlar . Birde burda gördüm Ezgi er ondanda çok memnunlar .
Senakaran AnnePankek ben şuan Osman Sertaç Sade doktora gidiyorum çok kibar tatlı bir doktor puanlık memnunum çok şükür gerçi 1 kere gittim yaklaşık 1 aydır randevu arıyorum bulamıyorum sertaç beye talepte bulundum geri dönüş yapılır muhtemelen
Senakaran babyUras_ bende şuan yeni başladım Osman bey dediğimiz Osman sertaç sade ise bende ona gidiyorum çok tatlı bir doktor randevu bulmak çok zor sadece
Senakaran babyUras_ ezgi hanımı bende burdan gördüm iyi diyorlar, ben Osman sertaç beye gittim gerçekten tatlı biri
busravrc Ezgi Ere takipliyim çok tatlı bi kadın. Eyüpcan beye bi iki kere gittim oda çok beyfendi mesafeli bir beyefendi,ablam hulisi beye bi kere muayne oldu oda çok sakin yaşlı bir beyfendi dedi sakin naif biriymiş doktor bilgim bu kadar 😁
busravrc Senakaran doktorların çoğu iyi ya ben bitel belfin hanıma gittiğimde pişman oldum biraz sert soğuk bir kadın onun dışında hepsi iyiydi gittiğim doktorların gerçi ona da bi kere gittim belki ters bi zamana denk gelmişimdir bilemiyorum
babyUras_ Senakaran sürekli bakmak lazım randevuya iptal edenler oluyo . Benim 28. Haftada gitmem gerekiyo kendi takipli olduğum Zeynep hanima randevu bulamadim Osman beyin randevusunu yakaladım ona gidicem pazartesi . Ara ara bakın mutlaka bosluk oluyo 1 kisilikde olsa .
busravrc Senakaran valla onu öğrensekde şans işi acil de kime denk gelirsek ben geçende gittim acile eyüpcan bey var dı ondan önce baska bir kadın vardı bi tane cok suratsız ebe vardı bi tane col tatlı her an biriyle karşılaşıyosun iyi kötü😟 bakalım doğumda inşallah güzel iyi biriyle karşılaşırız
Senakaran busravrc evet ya çok doğru şans işi peki sezeryan içinde bu geçerlidir dime, yani sezeryan gününü saatini doktora belirliyor kendi doktorun mu giriyor yoksa yine o gün kim müsaitse mi acaba
Senakaran GirlandBoy_Mom evet bende burdan en çok Osman sertaç ezgi hanım Zeynep hanım bu isimleri duydum
Senakaran Ebussis hadi yaa bu kötüymüş yani eşinin girememesi, ben odalar tek kişilik diye duymuştum ama değil galiba
Senakaran babyUras_ sürekli bakıyorum bana 18 haftalıkken gel dedi oda ocağın sonuna denk geliyor heralde mesela uzun olduğu için o tarihlere randevu bulamıyorum yaklaştıkça bulurum inşallah
busravrc Senakaran sezeryan için kendi doktorun gün verdiği için bence o giriyodur normal doğum ansızın olduğu için kim denk gelirse o giriyor ebeler vs değişiyo yani her an beklemiyolar benim geçen sancım olduğunda doktor izinliydi doğursam giremicekti yani ama 2 sine randevu verdi o zaman doğurursam o girer büyük ihtimalle soruyolar zaten kim takip ediyor diye