canmyavrum 2.gebeliğim ama butonu görünce heyecan bastı beni.pırasa kadar olmuşuz acaba ne zamn doğack bebiş. Aynı haftalarda olan var mı ben 34+1 oldum
Uykusuzz_koala 34+1 kuzum 😍 @Yasss11 @canmyavrum kızlar aynıyız böyle birbirimizden hep destek alsak haberdar olsak ne iyi olur
canmyavrum Uykusuzz_koala evet bnde 34+1 deyim azönce gördüm butonu sağlıkla haftalar ilerler inşallah🤲🏻🤗
aycatutall6121 canmyavrum ilk muayenemde 7 Şubat demişti bugün 16 ocakta kontrole gel dedi 41e kadar bekleriz dedi şubatın 2. Haftasına kadar yani bir sıkıntı olmazsa
HiravEmir Bende buradayımmmm 34+1 Ay sizinde zor geçiyor mu doğursamda kurtulsam diyorum ama bu günleri de çok özleyeceğim ya
canmyavrum HiravEmir 😄o zman toplaşalım valla benm 2.gebelik dogsunda 2li bebe süreciyle biran önce zamanlar geçsin istiyorum büyütmek istiyorum🙈
Yasss11 Ewt iki haftadir falan zorlanmaya basladim yatakta donemiyorum ağırlaştım baya mide yanmasi zorluyo yalancı sancilar başladı 🫣
canmyavrum aycatutall6121 ayy çok demiş yaa bnm ikinci gebeliğim erken dogar 2 ler diyorlar inşallah saglıkla ocakta dogar🤗😄
Uykusuzz_koala Nasıl zorlanıyorum anlatamam et tavuğu gibi oldum iki kalkıp iş yapsam hemen yatmak istiyorum :( geceleri WC işi beni zorluyor. Git gide zorlaşıyor sağlıkla gelsin hepimizin kuzuları inşallah
HiravEmir Bir de kızlar şey az önce böyle birden karıncalanma oldu gibi nasıl anlatsam böyle birden elektrik hissi gibi mi desem nasıl anlatsam bilemedim sizde de oldu mu hiç
canmyavrum HiravEmir bazen ayagımda veya viranda elimde bi karıncalanma uyuşma hissediyorum sonra geçiyor Bu wc işi bni de yatırmıyor bide öksürğyorum sürekli bogazm yatıssın diye su içiyorum sürekli ayaktaym bebekte az bi hareket etsin anında tuvalet hissi oluyor zaten🙈