Momybukemomy Ilk doğumumu özelde yaptım topuk kanını 1 hafta sonra sağlık ocağında aldılar. Devlette doğum yapmayı düşünüyorum maddi imkanlardan dolayı. Topuk kanını hemen aldılar mı. Yoksa 1 hafta sonra mı alırlar.
aslhnkrts9 Momybukemomy devlete doğum yaptım doğduktan bi gün sonra aldılar ilk topuk kanını ikincisini de 3 gün sonra
gdaslik Gunduzanne doğumdan sonra hemen alınıyor teste gidiyor. Bir de bebeğin anne sütüyle beslenmiş olmasını istiyorlar sağlık ocağı da o yüzden topuk kanı alıyor.
Zakine Momybukemomy bende bir ay sonra devletde yapacagim insallah dogumu,on sene evvel dogum yapmisdim hemen almisdilar topuk kani
Zehrftma Momybukemomy biizm burda devlette 5.gün alıyorlar sağlık ocağına gidersen ise 1 hafta 10 gün içinde alıyorlar yani bir kere tek alınıyor benim bildiğim ilk defa duydum iki kere alındığını açıkçası bilemiyorum