2cicekannesi_ Hanımlar merhaba ikinci gebeliğimi yaşıyorum ilk kızım 4 yaşında ikinci kızımız olacak ama ismine karar veremiyoruz aklımızda iki tane isim var sizce hangisi yardımcı olur musunuz ?
2cicekannesi_ kedili1anne Ben Aybüke eşim ise Gökçe diyor bir türlü karar veremedik sizlere sormak istedim ankette ne çoğunluk çıkarsa o ismi vereceğiz ☺️
kedili1anne 2cicekannesi_ İkisi de Türkçe isimler Gökçe biraz daha modern çok eksi olmasına rağmen 🤭 Adıyla büyüsün tatlış